Aktualności

XI Edycja Konsumenckiego Konkursu Usług „Najlepsze w Polsce” – „The best in Poland”


XI Edycja Konsumenckiego Konkursu Jakości Usług już trwa. Konsumenci mogą nadsyłać swoje propozycje nagrodzenia konkretnych usług świadczonych przez firmy na kuponach – publikowanych na stronach www Towarzystwa im. Hipolita Cegielskiego, na stronach www Europejskiego Magazynu Internetowego EuroPartner – www.europartner.com.pl – oraz w prasie codziennej, a także zgłaszać swoje typy bezpośrednio lub telefonicznie w Biurze Konkursu w Poznaniu, przy ul. Garncarskiej 8, tel.: 061 852-38-92 lub 061 858-24-46.

Konsumencki Konkurs Jakości Usług o godło „Najlepsze w Polsce” - „The best in Poland|” organizowany od lat przez Towarzystwo im. Hipolita Cegielskiego stał się trwałym elementem promocji najlepszych usług świadczonych obywatelom przez przedsiębiorstwa usługowe. Każdego roku odbywają się dwie edycje konkursu – wiosenna i jesienna – które stają się ważnym wydarzeniem dla firm, które podczas uroczystej gali wręczania przyznanych certyfikatów jakości mogą zaprezentować się szerokiej publiczności.

W tym roku XI Edycja Konsumenckiego Konkursu Jakości Usług zakończy się w dniu 26 czerwca, kiedy zwycięskim firmom wydane zostaną certyfikaty podczas tradycyjnej gali w historycznej Sali Czerwonej Pałacu Działyńskich. Konsumentów, osoby korzystające z usług zapraszamy do zgłaszania kandydatur do wyróżnień. Zgłoszenia przyjmowane będą do dnia 15 czerwca.

Wytypuj najlepszego usługodawcę, zarekomenduj usługi najwyższej jakości!

© Copyright 2019 Towarzystwo im. Hipolita Cegielskiego | Polityka prywatności
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. OK, rozumiem